_ Neden yaşadığımızı düşündün mü hiç?
_Bakıyorum işin ucunu bırakmıyorsun.
_Tersine.Cevabı biliyorum artık.Bu gezegende insanlar yaşıyor ki biri bütün her şeye ad koyabilsin.
Bu yağmur,kanımı boğan bir iplik,
Tenimde acısız yatan bir bıçak.
Bu yağmur,yerde taş ve bende kemik,
Dayandıkça çisil çisil yağacak.
Bu yağmur,delilik vehminden üstün,
Karanlık,kovulmaz düşüncelerden.
Cinlerin beynimde yaptığı düğün,
Sulardan,seslerden ve gecelerden.
Necip Fazıl Kısakürek