Safiye Keskin

"...Hepimizin sonu aynıdır. Yukarıdakiler çoktan bizi unuttu. Bizi yargılamıyorlar. Ölürken yapayalnızım. Beni yargılayanda ancak benim." -Dark
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Çünkü gerçek din korku değil sevgi yayardı.. "
Alıntı
"Cehenneme giden yol, iyi niyet taşları ile döşelidir."
"İnsan yanında biri olmazsa delirir. Kim olduğu hiç önemli değildir, yeter ki yanında olsun." Ağlamaya başladı. "Sana bi şey diyeyim mi? İnsan çok uzun süre yanlız kaldı mı hastalanır, yalnızlıktan hastalanır."
"Olanı gördüler, sebebini değil."