sevda

sevda
@Sagirah
“İnsan en çok kaçtığı şeyden asla kurtulamıyor .”
Reklam
“İnsan, kendi başına bir dünyadır; içine tıka basa, harap tarlaların üzerine binmiş o karanlık, korkunç atmosfer dolmuştur.”
"içim dışım uzaklık. kimseye anı olmadan geçtim. taşı bile severdim. birisi tüy kadar dokunsaydı bana.”
"Arama boşuna, bulunmak istemeyeni..."
“Şiddetle başlayan hazlar, şiddetle son bulurlar. Ölümleri olur zaferleri, öpüşürken yok olan ateşle barut gibi. En tatlı bal bile tadıldıkça bıkkınlık verir, aynı tat isteği, iştahı köreltir. Onun için, ölçülü sev ki uzun sürsün sevgin. Hedefe hızlı giden, yavaş kadar geç varır.”
Reklam