sevda

sevda
@Sagirah
@Sagirah·
·
sabitlendi
Dağ Havası
Ben yalnızlığımı gözlerim gibi taşıdım Unutmak olmazdı unutmadım
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"..Ama aslında uyku değilde, daha güzel bir dünyaya geçiş gibiydi.."
Gözlerim göremez olana dek ağladım.
“İnsan en çok kaçtığı şeyden asla kurtulamıyor .”
“İnsan, kendi başına bir dünyadır; içine tıka basa, harap tarlaların üzerine binmiş o karanlık, korkunç atmosfer dolmuştur.”