Esra

Esra
@Sahildeokur
Kitap günlüğüm, okuduklarım, beğendiğim alıntıları paylaşıyorum. YouTube kanalımda kitaplarla ilgili çeşitli içerikler üretiyorum youtube.com/@ozbeyesra?si=o...
Göz açıp kapayana denk yaşlanıyor insan. Bedenlerimiz geri dönüşü olmayan şekilde anbean bozuluyor. Gözlerimizi kapayıp bir süre sonra tekrar açınca pek çok şeyin yok olup gittiğini anlıyoruz.
Sayfa 21·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Biz iki doğru çizginin kesişmesi gibi bir noktada bir anlığına buluştuk sonra kendi yollarımıza gitmek üzere ayrıldık.
Sayfa 21·Kitabı okudu
Edebiyat
Bu dünyada onu ve beni birbirine bağlayan tek bir şey yok aslında.
Sayfa 21·Kitabı okudu
Edebiyat
İnsan yaşamak istiyorsa belli şeyleri unutmalıydı.
Sayfa 143·Kitabı okudu
Edebiyat
Ama insan ölemiyor, sadece ölüyormuş gibi görünüyorsa ne yapmalı?
Sayfa 136·Kitabı okudu
Edebiyat