Bir Yerlerde, bir şeylerde hata yapıyorum. Ve sonunda çırpınıyorum. Çırpınmaya bile hakkım yok belki de, kendim hakkında ilk defa bu kadar olumsuz bir analizim var, karakterimde bir arada kalmışlık ve oturmayan şeyler var. Zamam iyi gelmiycek muhtemelen , ben bozduğum gibi yine benim toparlamam lazım gerekenler