bu serotonin ve dopamin nasıl hormonlar!bilgisi olan varsa yazabilir mi?ben de en son 12-13 yıl önce salgılandı,ondan sonra çıt yok.mutluluk nasıl birşey birileri tattırsın bize(kendini güzel sanan hanfendiler yazsınlar,kapışalım) yeter bıktık yaa
Bugün bir mahlukat bana"kendi bildiklerinin dışına çıkmıyorsun"dedi.Bu cümleyi hala idrak edemedim😀.Bu cümle hakkında sizlerle muhakeme etmek istiyorum.Lütfen aklınızdan geçenleri hiç çekinmeden yazın.
İnsanlar kendi durumlarıyla ilgili olarak her zaman koşulları suçlar.Ben koşullara inanmam.Bu dünyada yol alan kişiler,ayağa kalkıp istedikleri koşulları arayan ve bulamadıklarında yaratan insanlardır.
GEORGE BERNARD SHAW