SAİMSS

SAİMSS
@Saim_Taskiran
Belki bütün suç,elektrik şirketi'nin kestiği ışığın yerini almış gaz lambasının ölgün ışığındaydı belki...
Reklam
Zevk ve eğlencede,en azından hem hayallere,kuruntulara boyun eğmeyen;kanımızdaki bir korla zorla tutuşan ve sonsuzcasına yanan,yılların ve yaşın söndüremeyeceği,doğaya dayalı sürekli bir şeyler var.Kabul edin ki,bu da kendine özgü bir uğraştır.
Belki de onun bu davranışındaki en büyük etken,günlük yaşamımızda her birimiz için zorunlu sayılabilecek bir takım toplumsal törenlerde,pek çok yoksullu ellerindeki son meteliğe varıncaya kadar bütün biriktirdiklerini sırf"başkalarından daha kötü durumda olmadıklarını kanıtlamak;"başkalarınca ayıplanmamak"için harcamaya zorlayan yoksulluk gururuydu.
Bence büyük insanlar,büyük acılar çekmek zorundadırlar.