£yv@ll@h

Sevgili dost Postanedeki memur, kağıt parayı ışığa tutarak sahte olduğunu anladı. Sen nasıl ayıracaksın sahteyle gerçeği. Acaba nasıldır sahtesi basılamayacak dostluğun resmi..?
Reklam
Vazgeçiyorum; bütün insanlığın önünde eğilerek özür diliyorum: beni yanlışlıkla çıkardılar sahneye.
“ Bazen yok olmak hiç olmaktan iyidir Olric!.. Yok mu olalım, efendimiz? Var mıyız ki Olric? ”
Kahveyi sevdiğim söylenemez. Hatta hiç sevmem. Ben kahveyi en çok falcıların yalanlarına ve evlenememiş kızlara yakıştırırım.
Demedim mi bu hasret bitirir seni Ay dolanır gider, yalnız kalırsın. Her gün yeni baştan dağılır, ufalırsın