Öylesine biri işte

Öylesine biri işte
@Sakinokur_
“Delilerin mazisi derin olur demişti annem.Sevince ölümüne sever, nefret edince de küllerine kadar yakarlar demişti.Onun elini tutana kadar ateşi bu kadar yakınımda hiç hissetmemiştim.”
Reklam
Çoktan kırılmışsa kanatların artık yeryüzü çürük, gökyüzü haramdır.
Ben katillerimi affetmiyorum, Allah da affetmesin.
“Ailem beni sevmemişse ne olmuş, sen sevemez misin?”
Kimisi gücüyle kimisi de gülüşüyle acısını gizlerdi.
Reklam