Şu ana kadar en sevdiğim seri beyaz leke serisi.son 50-60 sayfasını okumak çok yük gelmişti bana…2. Kitap basıldığında internette “iyi sonla da bitebilirdi,bi çok çıkış yolu vardı.”diyip yazarı suçlayanlar da vardı.Ama bence bu kitaba böyle bi son yakışırdı,öbür türlüsü toz pembe bi hikaye olurdu.Tabii ki sonuna bende çok üzüldüm ama dediğim gibi bu kitaba bu son yakışırdı.Ne demiş Aslı Özgürlük için savaşanların hikayesi hiçbir zaman “son”bulmaz
Özgürlüğümüze değil,özgürlüğünüze değil,
Daima özgür kalmanıza!
Beyaz Leke - 2Aslı Arslan · İndigo Kitap · 20252,880 okunma
Güzeldi.çok önceden okumuştum ve beni RS’den çıkarmıştı.kafa karıştırıcı bi yanı da yoktu yani hemen oku bitirlik bi kitaptı.Mükemmel ötesi harika falan diyemem ama çok kötü bi tarafı bence yoktu.Ama şunu söyleyebilirim ki o kraliyet teması daha iyi verilebilirmiş.
Kalp MuhafızıBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 20232,884 okunma