İnsan da doğanın bir parçası olarak hata yapar... Hatalarıyla mükemmeldir... Kusur, insanın imzasıdır, bir yerde özgürlüğüdür. Hatalar, insanın kendi kendini geliştirebildiği kıymetli tecrübeleridir.
Güçlü bir ego, hasta olmaya karşı bir önlemdir ama son çare olarak; hasta olmamak adına sevmeye başlamak zorundayız ve şayet sevemiyorsak hasta olmaya mahkumuz.