Kapladığım bu daracık yer,benim bulunmadığım boşluğun yanında o kadar küçük kalıyor ki!Yaşayabileceğim süre,benden önce var olan,benden sonra da devam edecek olan sonsuzlukla ölçülünce o kadar önemsiz ki!..Buna rağmen,bu bedenin içinde kan dolaşıyor,beyin çalışıyor,istekler doğuyor...