Bu dünyayı bir yanılsama ve hayal olarak görmeyi bir kez başarırsak, o zaman bize bir düş gibi, biz uyurken var olma numarası yapan bir şeymiş gibi gelen herşeyi görebiliriz...
"Tanrım... Can üzülmesin, bir baksan?
Kimse üzülmese. Öyle mutlu mesut…
Öyle işte. Dilim anca buna dönüyor.
Kalbimi bilirsin ki sen. Sen tanrısın."
suregen.blogspot.com/...nes-beyaz-go...
Leyla varsa, bakarsa, bir gülerse ısınırsın
Aşmaya çöl, delmeye dağ, cenge aslan
Bulup bir Kızılırmak kenarı ve Divanı Yunus'un
Bende dert; Şol Leyla'nın gözleri, akar aman...
suregen.blogspot.com/2020/01/kutsal-...