"Yeter ki yenik düşmemek olsun ölüme... Yürek harmanımızın hasadı, özgür çocukların şen bayramları olacak. Ve asıl zor olanı sana bıraktım. Biliyorum başaracağını..."
Rûken varmış gibi mırıldandı;"Hiç sana söylemediğim ve belki de söylemiyeceğim için affet beni! Affetmezsen asla iflah olmayacağım. Hep bir hırsız, günahkâr bir suçlu ya da korkak bir katilin piskolojisiyle yaşayacağım ve duygularımı körelteceğim Affet beni! Yemin ediyorum Rûken tüm asırların kahpeliğine uğrayan halkım, her bir halkın hak ettiği saygıyı görürse ve dağlarında kimyasallar, barutlar yerine keklikler, iğdeler, çiğdemler kokarsa... İşte o zaman Tanrı'ya biat eder gibi yoluna baş koyacağım, kendimi sana adayacağım."