İçinde kendimizden mutlaka bir şeyler bulacağımız harika bir kitap. İçsel bir yolculuk. Adalet , dostu Hülya ve içindeki sesler. Hayata ,insanlara dokunmadan kimseyi incitmemek bazen de çekindiği için dokunamadan geçen bir ömür. .
DokunmadanNermin Yıldırım · Everest Yayınları · 202511,6bin okunma
Finale doğru ağladım. En çok Nazan ve Haldun'a üzüldüm. Bunda anne olmamın payı da var mutlaka. Ne diyelim kötüler cezasını bulsun
Orhan Kemal'in okuduğum ilk kitabıydı devamı gelecek
El KızıOrhan Kemal · Everest Yayınları · 202615,4bin okunma