📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ama hep böyle güzel değilsin be dünya,dedim içimden.Kabul et,hiç de ahım şahım değildin.Bir yerlerde birileri için coşkuyla dönmüş olabilirsin,çünkü fırıldağın tekisin.
Bir hayatım daha olsa,korkmadan dokunmak için yaşardım onu. Bir keklik beslerdim ellerimle, varsın uçsun sonunda.Bir çiçek büyütürdüm, varsın solsun sonunda. Bir omuz ısıtırdım, varsın gitsin sonunda. Dokunurdum. Ben eriyene dek ,o eriyene dek,biz hiçleşip karışıncaya dek bu derin boşluğa ,dokunurdum. Ama yok bir hayatım daha . Bir hayat daha yok. Yok