Geldiğimiz gibi sessizce, yaşadıklarımızın ve yaşayamayıp İçimize gördüklerimizin ezinciyle Çamlı Kahve’den ayrılıyoruz.
Artık çok geç Murat! Çok geç...
Yüreğim seni çok sevdi,demiştin.Fazlasıyla kanıtladın. Bu kadarını yapamadım ben. Yüreğimdeki sevgiyi yüreğime gömdüm.
Senin adın da hep bende yaşayacak.
Ama...Şairin de dediği gibi...
Bir adın kalmalı geriye
Bir de o kahreden gurbet
Beni affet
KAYBETMEK İÇİN ERKEN,SEVMEK İÇİN ÇOK GEÇ...