GEREKSİZ TETKİK YAPTIRMAK, HİÇ TETKİK YAPTIRMAMAK KADAR TEHLİKELİ!123 Şimdi, Allah aşkına, lütfen söyleyin. Hekim meslektaşlarımın yüzde kaçı, belli risk grupları hariç, hiçbir şikâyeti olmadan, periyodik olarak kendilerini, eşlerini, çocuklarını, anne ve babalarını genel sağlık taramasından, sosyete tabiri ile “check-up”tan geçirmektedir! Para babalarının daha çok kazanabilmeleri, tıbbi kartelin sermayelerine sermayeler katabilmeleri için bu canhıraş gayret nedir?
İnsanlar, hastalık hastası oldu. Hiçbir rahatsızlığı yokken sadece “bedava” diye check-up yaptırıyor.
Beleş peynir, fare kapanında olur! Hastaysan doktora git!
“Erken teşhis” de, “hastalık başlangıcı” da yok! Za-türre başlangıcı değilsiniz aslında ya zatürresiniz ya da değilsiniz, bu kadar basit! Maalesef ilaç firmalarının ellerinde oynattığı kuklalar hâline geldik.
Hiçbir rahatsızlığınız yoksa doktora gitmeyin! Sağlıklı kalmanın yolu hastaneden ve doktordan uzak kalmaktır. Ne demişler: Kardiyologlar tatile gitmiş, kalpten ölümler yüzde elli azalmış!