Demek ki neymiş ey hayvan çiftliğinin domuzlar hariç saf sahipleri, sizi sömüren, daha eşitlikçi bir toplumun karşıtı, ve tek önleyicisi sadece insanlar değilmiş, ayrıca insanlardan daha baskıcı, daha acımasız bir diktatörlük kuran domuzların gerçek amacının tüm hayvanların eşitliği değil de, bazı seçilmiş hayvanların insânlarla aynı konuma getirilmesi olduğunu anlamamak için hârbiden fazla sâfmışsınız, neyse biz insânlar olmasak da daha eşitlikçi bir toplum oluşturmanız pek mümkün değilmiş ya, şimdi bizden sorumluluk gitti, onu anladık da, olan haftada 40 yumurta yumurtlamak zorunda bırakılan tavuğa, iliklerine kadar sütü çekilen safım ineklere, kısaca Dimyata pirince giderken evdeki bulgurdan olan canım hayvanlara oldu.
" dört ayak iyi , iki ayak kötü değil yumurtlayanlar , domuzlar kötü domuzlar kötü diyecektiniz, siz orda kaybettiniz..."
Konunun hayvanlarla bir ilgisi yoktur!!!