" Bazı şeyler ne kadar akılalmaz olursa olsun, sakin davranmak gerekir. Her şey, bir birimize bağlıdır. Çünkü - " yerine yenisini koyabileceğini ve hiç birşey olmamış gibi, kaldığı yerden yoluna devam edebileceğini ve hatta büyük ihtimalle daha katı, daha sert ve daha kötü olacağını kabullenmeye çalışmak gerekti. "
" Günahsız olduğunuzu böyle sesli bir şekilde dile getirmeyin. Çünki başkaları tarafından - onların üzerinde uyandığınız ve hiçte kötü olmayan izlenime gölge düşüyor. "