" Sadece bu hatıranın içimde yaşayan, hoş geçmişimin, sanki geçmişten günümüze atılmış bir renkti, birbirine sımsıkı bağlanmış gri, donuk bir keten parçası gibi. "
" Bütün başlangıçları seviyorum. çünkü onlarda umut var, beklenti var, inanç var. Başlangıçların hepsi neşelidir. Ama sonları sevmiyorum. Sonunda başarısızlığın, hayal kırıklığının, yenilginin acısı var..
Mutlu son bile üzücüdür. "Başarının sonu acı vericidir."