Sancar

Sancar
@Sancar35
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hatırlamak, hele ki anlatmak ,anlamaya yarar. Anlamak da çözmeye.
Seni seviyorum. Deli gibi değil, gayet aklı başında olarak seviyorum.
"İçimde yarım kalmış bir konuşmanın üzüntüsü var."
Tesadüf seni önüme çıkarmasaydı, gene aynı şekilde , fakat her şeyden habersiz, yaşayıp gidecektim. Sen bana dünyada başka bir hayatın da mevcut olduğunu , benim bir de ruhum bulunduğunu ögrettin.