"Evren öyle güzel tasarlanmıştır ki, varmak
için çıktığımız yol, gitmek istediğimiz yer
neresi olursa olsun, yola çıkma cesaretini
gösterebilen ve kendine samimi olan herkesi özüne yaklaştırır" dedi.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Sevmek, sevmek istiyordu. Hayatında yalnız
bu eksikti, fakat hayatta her şey bundan ibaretti: Sevmek, evet, bütün saadet yalnız
bununla
elde edilebilirdi."
Bu dünyaya ahlaki değer yargılarımızla çaka satalım diye gönderilmedik. Ne vasat insanların sözlerini dinlerim, ne de güzellerin
işine karışırım . Bir insanın kişiliğini sevmişsem, kendini ifade etmek için hangi yöntemi kullanırsa kullansın hoşuma gider.