Sancar

Sancar
@Sancar35
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben ancak mert, beni anlayan, iyi yürekli birini sevebilirim...
Söylesenize, neden hiçbirimiz birbirimize karşı kardeşçe davranmıyoruz? Neden en iyi insanlar bile sanki hep başkalarından bir şeyler gizler, hep susar? Sözlerinin yel olup gitmeyeceğine emin olduğun zamanlarda bile neden yüreğinden geçenleri dosdoğru söylemezsin? Herkes olduğundan daha ketum görünüyor, sanki hemen dile getirirlerse duygularının zedeleyeceğinden korkuyorlar...
Bence başka insanlar yaşamlarını bizimle birlikte geçirdikleri için teşekkür etmeli.
Dizginlenemeyecek kadar asil ve eğilmeyecek kadar yüce ruhlar vardır