Talha mutlu

Talha mutlu
@Sankofaa
Ölmem sana acı verecek olsaydı eğer , o zaman ölmezdim.
1000Kitap
Reklam
İnsan sabahtan akşama kadar bir şey olmasını bekler ve hiçbir şey olmaz. Bekleyip durur insan. Hiçbir şey olmaz. İnsan bekler, bekler, bekler, şakakları zonklayana dek düşünür, düşünür, düşünür. Hiçbir şey olmaz. İnsan yalnız kalır. Yalnız. Yalnız...
1000Kitap
İnsan gençken yalnızca başkalarının hastalanıp ölebileceğini düşünür.
1000Kitap

Talha mutlu

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.·
Beğendi
·
2020 5. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 134,8bin okunma
Bütün yontulmamış varlıklarda olduğu gibi onda da gülünç bir kendini beğenmişlik vardı.
Reklam