Talha mutlu

Talha mutlu
@Sankofaa

Talha mutlu

, bir kitap okudu
9/10
·49 syf.·
Beğendi
·
2020 6. kitabı
Stefan Zweig
7.8/10 · 75,1bin okunma
Reklam
"Belki de tükenmişimdir. Bir şeyler yapacak, bir şeyler için uğraşacak çabayı kendimde bulamıyorumdur. Benim de emek vermeden güzel giden şeylere ihtiyacım vardır."
Ben Orhan Veli, Duydum ki merak ediyormuşsunuz, Hususî hayatımı, Anlatayım : Evvelâ adamım , yani Sirk hayvanı falan değilim Burnum var , kulağım var , Pek biçimli olmamakla beraber.
Sayfa 42
"Konuşan çok ağız , ama düşünen pek az kafa" Victor Hugo