Mutlaka okunması gereken bir kitap. Alışılmışın dışında bir uslubu var ama güzel. Okuduktan sonra bir süre uyurken kendinizi suçlu hissediyorsunuz. Güzel ayrıntılara yer verilmiş.
Çanakkale zaferini anlatan güzel bir kitap. Savaştayken tanıdığınız karakterler dışında, savaşa gitmeden önce tanıdığınız karakterlerde var. Böyle olunca onlar savaşa giderken o coşkuyu onlarla birlikte yaşayabiliyorsunuz. Ama savaş taktik konusu daha güzel de anlatılabilirdi.