📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Şiirler yazdım sevda üstüne
Yalnızlığı yazdım
Hasreti yazdım
Mehtabı güneşi seher yelini
Kuş bulutunu ve fesleğeni
Yağmurları karları
Sensiz kışları yazdım
Senli baharları
Her satırda seni yazdım aslında
Herkes anladı sevdiğimi
Herkes anladı seni sevdiğimi
Herkes anladı seni çok sevdiğimi
Yalnız sana anlatamadım
Ne kadar sevdiğimi
Çoğu anlattım belki
Sonsuzu anlatmaya
Kelimeler yetmedi
Aczimi hoş gör
insan en çok kendine ihanet eder ve fark
etmesi yıllar sürer ve insan en büyük yargıyı
kendi vicdanında yaşar.
Bunun sonucundaysa kaçabildiğin tek yer
dışarıdır,
kendinden kaçış yoktur.