Felsefi ve düşündüren bir kitap. Düşünürken yormayan. İllaki bir satırında “aaa bu benim aklımdan geçmişti” dedirtecek, hislerinize tercüman olan bir yapıt. Kuş cıvıltıları ile birlikte doğanın içinde kendinizle baş başayken okumanızı tavsiye ederim.