“Her zaman başka yolu vardır.” Gülümsedi. “O yolları görmeyeceğin kadar karanlıkta mısın? Bir sokak lambasıyla o yolu aydınlatırsın. Görününde hiç mi yol yok? O yolu kendin çizersin.”
“Bir gün mutsuz büyümüş çocuklar, kendileri gibi olanları mutlu edecek ve dünyanın iyilikleri sadece çocuklar için işleyecek. Bunu başaracağım. Bunu başaracaksın. Bunu bizi anlayan herkes başaracak.”
Bartu, Mutlu, Işık, Lâl ve Yankı o gece kederlerine doğru ilerlerken, sokak lambasının patlayan ışığı onların askında hayatlarının sönüşüydü.
Tekrar yanacak ve tekrardan sönecek binlerce sokak lambasına rağmen.