Çocukken , sevgi ve kabule ihtiyacımız vardı, çünkü bunlar olmadığı sürece yaşayamyacağımız “ hayatta kalma içgüdümüz” le biliyorduk . Eğer o dönemdi ihtiyacımız olan koşulsuz sevgi ve kabulü görebilseydik , şimdi başkalarının onay ve sevgi ihtiyacımız varmış gibi hissetmezdik.