Son günlerde herkesi birbirine karıştırıyorum zaten... belki de karıştırmıyorum. Belkide insanlar aynı oyunlar oynuyorlar, hayatlarını birbirine benzer oyunlarla geçiriyorlar.
... İnsanlar arasındaki engelleri kaldıralım, bütün oyunları birlikte oynayalım, kendimize isimler vermeyelim, yaptığımız işlerle var olalım, bunun dışında kalan bütün sahte unvanları, kurumları, insanın kendini üstün bir şey sanmasına yolaçan düzenleri yok sayalım...