Kitap çok güzeldi kısaca Manolya adında bir ana karakter var ve hocası aniden hastalanınca onun yapacağı sunumu kendisi yapıyor işte orada meteo ile tanışıyor beraber gezerken başka bir zamandan bir çocuk ile tanışıyorlar ve onu kendi zamanına geri göndermek için zaman yolculuğu yapıyorlar ve maceraya atılıyorlar ...
Herkese tavsiye ederim iyi okumalar...