Okurken yer yer kendimi hikayenin başrolüne benzettim . Bıkmışlığı , hayattan zevk almayışı ..
Sonra bir hata ve hatayla hayat değişimi ..
Su gibi akıp gitti kitap .. Zweig kitaplarını hep çok severim bu kez de bana yolculuğum da yoldaş oldu . Kitaptan herkesin kendine çıkaracağı bir ders olduğunu düşünüyorum . Herkese keyifli okumalar