Yani nasıl olur da bir insan, kendisinin hiçbir müdahelesi olmayan bir şey sebebiyle kötü bir üstünlük hissine kapılır? Her şeyden önce; El-Musavvir olan, her şeye şeklini ve formunu veren yalnızca Allah'tır. İkincisi; güzellik kalıcı değildir, yaş ve stres baskısı insanı yıprattıkça azalır ve geriye insanın esas ilgilenmesi gereken kısım kalır: Ahlakı, itikadı ve amelleri.
Sidi Ahmet Zerrûk bir keresinde, "Bir mürebbiniz (manevi rehberiniz) yoksa, o zaman Resulullah' a(sav) salavat getirmeye devam edin, o sizi terbiye eder," demiştir.