Satu yıldırım

Satu yıldırım
@Satunur
Öğrenci
Lise
Vezirköprü
23 Nisan
9 okur puanı
Ekim 2019 tarihinde katıldı
İlk inceleme hataları hoş görün lütfen :)
10/10
·80 syf.··
Beğendi
·
2019 5. kitabı
·
6 saatte okudu
·
Okunma: 01 Ağustos 2019 14:36
Evet bu benim ilk incelemem...İlk incelemem bir Stefan Zweig'nın mükemmelliği olsun dedim Stefan Zweig anlatmaya gerek bile duymuyorum tek başına bir mükemmellik abidesi, incecik kitaplara kocaman bir hayat sığdıran bir şaheser.Stefan Zweig'in mükemmelliği olan Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu kitabını seçtim.Çok merak ettiğim bir kitaptı ve sonunda okuyabildim.Kitap öyle sürükleyici ki ilk defa bir kitabı bir oturuşta bitirdim.Bir kitap bu kadar mı güzel olur bilmiyorum ama Kürk Mantolu Madonna'dan sonra okuduğum en güzel kitaptı.Kitabın her sayfasını çevirirken o anı yaşıyormuş gibi hissettim kitapta kayboldum adeta.Bir kadının duygularını o kadar güzel ve etkileyici bir dille anlatmış ki Stefan Zweig.Bir kadının duyguları belki bu kadar güzel dile getirilirdi hele bu bir platonik aşk ise...Kitapta okuduğum her satır kalbime dokundu.Aynı sayfaya tekrar dönüp okumak istedim, tabi bu okuma sürecinde istemsiz bir şekilde göz yaşlarıma hakim olamadım. Çünkü etkilendim. Diyeceğim şu ki gerçek aşkı tam anlamıyla görmek için kesinlikle okunması gereken bir kitaptır.Aşk belki de dizi ya da filmlerde olan şeyler değil de bu okuyacağınız ya da okuduğunuz kadının mektubudur. Sizinde kitapta kaybolmanız dileğiyle iyi okumalar. Sağlıcakla kalın.
Bilinmeyen Bir Kadının MektubuStefan Zweig · Parodi Yayınları · 2017266,8bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
En kötüsü de, zamanın sanki isteyerek kanatlanıp uçmasıydı.
Sayfa 43·Kitabı okudu
EKİM AYI YARDIM VE BAĞIŞ OKULUMUZ
Okuyan bir toplum olmamız için çocuk okurlara gereksinmemiz var. Çocuk okurlarımızın ise nitelikli kitaplara.. Bu sloganla her ay ihtiyaç sahibi okullarımıza yardım ediyoruz ve çocuklarımızın dünyalarını renklendiriyoruz. Bu ay yardım okulumuz Mardin'de bulunan Çataltepe İlkokulu. eksiup.com/p/rf2339105ykb eksiup.com/p/gn2339167bf9 eksiup.com/p/8u233917txnp 90 öğrencisi olan okulumuz için Anaokulu, 1. 2. 3. 4. sınıflar mevcut. İlkokul kapasitesinde olan kitap yardımlarınızı bekliyoruz. Ayrıca maddi olarak kumbaramıza bağış yapabilir (toplanan bağışlar ile her aybaşında kitaplar alınıp okullara gönderiliyor) veya kitapları kendiniz temin edip gönderebilirsiniz. Öğretmenimizin 1k hesabı maalesef yok. Kitap göndermek isteyenler benden adresi maddi yardımda bulunacaklar hesap no isteyebilir. Şimdiden yüreğinize sağlık. Bu iletiyi paylaşarak yardımda bulunabilecek arkadaşların da görmesini sağlayabilirsiniz..
Sevdiğim kişiyi çileden çıkarıp "Kızdın mı?" demeyi severim'🌼
İlişkiler