Nur

Ne saçmalık ama doğru):
Ne zaman vaktin var? dedi. her zaman. Ona bu sözü söylemedim tabii. Her zaman vakti olanlara saygı duyulmaz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
25 yaşımın ilk günü hissettiğim..
"Ne yaparsam yapayım, sonunda içimle baş başa kalıyorum ve derin bir hüzün kaplıyor içimi. Benim yurdum içimde galiba." Nurullah Genç
Birisi kabuk tutmuş yaralarımızı okşamaya başladığında, cırt diye açılıveriyor ve kanamaya başlıyor yeniden oluk oluk. Birine teslim olduğumuzda ve içimizi döktüğümüzde, bedenimiz ve ruhumuz kan İçinde kalıyor. O yüzden değil mi içimizi tutmalarımız, birine teslim olmaktan korkmalarımız, ortalıkta gergin ve tedirgin dolanmalarımız? 'Anlatsam mı, anlatmasam mı?' kararsızlığımız. "Bu sevgi beni acıtır mı?" kuşkularımız.
01.14
"En çok yandığım da, bunca zamanı yitirmiş olmamız."
Hangi ırktan olursa olsun her minik yavru yaşama hakkına sahiptir. Orman Çocuğu Mogli