"Bir şeyler yapıyorum, yürüyorum, konuşuyorum, yemek yiyorum yani her zaman yaptığım işleri sürdürüyorum ama nasıl anlatsam, bir boşluk duygusu içinde.
Sanki içimde derin bir hiçlik var."
Yetişkin olmanın en sinir bozucu yanlarından biri, bir şey için acı çekerken aynı zamanda üretken olmaya devam etmek ve kendi hayatınızı düzenlemek zorunda kalmaktır. Çünkü siz yapmazsanız, kimse yapmaz.