Nur

"Zaman nasıl da geçiyor," dedi. "Bu korkunç bir şey!"
Sayfa 196·Kitabı okuyor
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Güzel özet:)
Ursula, "Hepsi birbirinin eşi," diye yakınıyordu. "Başlangıçta terbiyelerine, efendiliklerine diyecek yok. Söz dinliyor, ne denirse yapıyor ve karıncayı bile incitemez gibi görünüyorlar. Ama sakalları çıkar çıkmaz ahlakları bozuluyor."
Sayfa 174·Kitabı okuyor
"Yalnızca o günlerde, arapsaçına dönmüş yüreğinin sonuna dek bocalamaya mahkûm olduğunu biliyordu.."
Yok bee! Unutuyosun abi her şeyi
"Bakışlar, davranışlar vardır. Yüz yıl yaşasam unutmam.."
Eskiden yeterdim kendime, Artardım bile. Şimdi ne yapsam nafile! Ve kim demiş 'can eskimez' diye, Bu can tedirgin tende, Can da eskimiş, Ben de.. Bedri Rahmi Eyüboğlu