Nur

ben aslında her şeyi sonradan öğrendim herkes herkesi sonradan öğrenirmiş bunu da sonradan öğrendim
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Anlatımın inceliğine hayran kalmamak mümkün mü???
"Benim çok eski bir halim senin çok eski bir halini o zaman gerçekten çok sevmişti, belki de artık onları o çok eski vakitte rahat bırakma vakti."
"Dediğine göre, hastalanan biri uykusuzluğa alışınca, önce çocukluğundan kalma anıları unutuyordu, giderek eşyaların adını ve neye yaradıklarını bilmez oluyor, sonunda da insanları tanımıyor, kendini bile unutuyor ve geçmişi olmayan bellek yokluğuna uğruyordu."
Sayfa 55·Kitabı okuyor
"İlk başta seni tanımazsa korkma" "Korkmam." "Çünkü ben bile kendimi tanımakta güçlük çekiyorum."
"Ne bekliyordun?" diye mırıldandı. "Zaman geçip gidiyor."