Nur

"İnsan böylesi bir koyvermişlik içinde yaşayamaz.."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kafayı yiyecek:/
Peki, insan düşüncesini durduramazsa ne olacak?
Bazen insan ördüğü atkıyı elleriyle sökmeyi bilmeli. Bazen emek, sahiden boşa gitmeli.
Çünkü anlaşılamamak gibisi yok..
Duygularımızı dışa vurduğumuzda, onları gerçekten hissetmekten çok, hissettiğimize kendimizi ikna etmeye çalışıyoruzdur.