Saudade

Saudade
@Saudade_17
"Emellerinin bu çöküşü içinde yeniden"
Ah eylül!.. Eylül!.. Hayatın mutluluğunu bilmemekte, anlamamakta... Hâlbuki onu yaşayıp bilmemek ne mümkün... Bir kere eylül geldi mi? Nafile... "Hiçbir ümit...” diye inliyor ve önündeki hayatını uzun, renksiz, yorgun günlerle dopdolu görerek sabır ve tahammül gücünün yetmeyeceğini sanıyordu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Eylül! Öyle bir ay ki, geçen her güzel günü için ona minnettar olmak gerekir. Eylül, esef ve özlem ayıdır, içine birkaç günlük kış hücumundan acı düştüğü için, insan o güzel havaların, devamlı yazın artık geçtiğini anlayıp üzülür, özlem çeker
... şimdi yine imkansızlığa ,yine hüzün ve kasvete düşmemiş miydi?
Ah fakat ölüm olmasaydı,dünya ne müthiş bir cehennem olurdu...
...Bunun altında ne tür bir acının yattığını anlamak kolay değildi.Birçok ıstırabı kendinde toplamıştı adeta, mahrumiyet, bunalım, kayıtsızlıktan doğan acı ki kayıtsızlık da zaten aşırı acı çekmekten olur.