Bilim ve Teknik Ocak sayısı ile buradayım :)
Bu bendeki son sayı :/ İlgi alanıma çok girmediği için aboneliğimi yeniletmedim. İlerleyen zamanlarda belki tekrar okumaya dönerim.
Derginin bu sayısında biyomadencilik uygulamalarından, nörosanat kavram ve işleyişinden; insanlardaki kaygı bozukluklarından ve onları arttıran faktörlerden bahsedilmektedir. Otonom yapay zekanın yarattığı ve yaratacağı etik sorunlar hakkında da bir makale bulunmaktadır.
Bir gün diğer sayılarında kaldığımız yerden devam etmek dileğiyle :)