Senem

İnsan ancak yaşam sarhoşuyken yaşayabilir;ama ayılınca bütün bunların sadece ve sadece bir aldatmaca,hem de aptalca bir aldatmaca olduğunu görmezlik edemez.
Sayfa 21
Alıntı
Reklam
Seni hiç sevmemişler biliyor musun? Öyle bir sevmemişler ki sevildiğini fark ettiğinde kendini kaybetmen bu yüzdendi. Yolun sonunda söyleyecekler sana hatalı olduğunu ama üzülme göz bebeğim,seneler geçecek ve sen hala pişmanlığınla kalacaksın.
Edebiyat
Yarının ölüleriyiz,kimliğimizi abartmaya gerek yok.
Duygu ve Düşünce
Her şeye rağmen öleceksek sen beni niye üzesin,ben seni niye üzeyim? İnsan güzel yaşamalı...