rojin

rojin
@Sayeeeeeeee
"Birinin talihsizliği, başkaları için şükür meselesidir."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Herkesin derdi ötekine masal gelir, öyle değil mi?
"Herkese ben koşuyorum, kimseye yetemiyorum, kimseye de yaranamıyorum..."