rojin

rojin
@Sayeeeeeeee
Şu an ne mutluyum ne de mutsuz. Sadece her şey geçip gidiyor.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Görünürde her zaman gülümsüyor olsam da içeride çaresiz bir mücadeleyle debeleniyordum.
Acı çekenler başkalarının acı çektiğini hissederler.

rojin

, bir kitap okudu
Puan vermedi·128 syf.·
2025 3. kitabı
Osamu Dazai
6.5/10 · 60,4bin okunma
...bize yüksek sesle haksız, alçak sesle haklı olduğumuzu söylüyorlardı..