Sevda Sayın

Puan vermedi·169 syf.··
Beğendi
·
2021 7. kitabı
(Kızımın kitaplarını önce ben okuyorum.) Kahramanımız Emre 10 yaşında ve oldukça meraklı. Emre'nin en büyük derdi OKUL! Okul neden var? Neden okula gitmek zorundayız? diyor ve serüven başlıyor. Kitabı eğlendirici, eğitici, düşündürücü ve çok akıcı buldum. Bir yetişkin olarak bazı konulara çocuklar gözünden bakmamı sağladı. Gıcık olduğum şeyler listesindeki iki maddeyi çok haklı buldum. 6. Madde:Haber vermenin izin isteme sayılması 9. Madde:Çocuklara sorulmadan kararlar alınması O yüzden kitabı hem ebeveynlere hem de çocuklara tavsiye ediyorum.
Oh Ne Âlâ MemleketŞermin Yaşar · Doğan Egmont Yayıncılık · 20202,810 okunma
Reklam

Sevda Sayın

, bir kitap okudu
Puan vermedi·169 syf.··
Beğendi
·
2021 7. kitabı
Şermin Yaşar
9/10 · 2.810 okunma
Anladım ki bu yalan dünyadır; anladım ki evliyada olsa alan dünyadır. Kaçanın kurtulmadığı, şahin de olsa kanatları kıran dünyadır. Sevdiklerimizi alıp bizi ağlatan, Hz. Süleyman da olsa tahtları viran eden dünyadır.
Sayfa 196 - Kapı yayınları·Kitabı okudu
İnsanoğlu için en kutsal ibadet çalışmak, doğruluk ve insan sevgisidir.
Sayfa 61 - Kapı yayınları·Kitabı okudu