(Kızımın kitaplarını önce ben okuyorum.)
Kahramanımız Emre 10 yaşında ve oldukça meraklı. Emre'nin en büyük derdi OKUL! Okul neden var? Neden okula gitmek zorundayız? diyor ve serüven başlıyor.
Kitabı eğlendirici, eğitici, düşündürücü ve çok akıcı buldum. Bir yetişkin olarak bazı konulara çocuklar gözünden bakmamı sağladı.
Gıcık olduğum şeyler listesindeki iki maddeyi çok haklı buldum.
6. Madde:Haber vermenin izin isteme sayılması
9. Madde:Çocuklara sorulmadan kararlar alınması
O yüzden kitabı hem ebeveynlere hem de çocuklara tavsiye ediyorum.
Oh Ne Âlâ MemleketŞermin Yaşar · Doğan Egmont Yayıncılık · 20202,810 okunma
Anladım ki bu yalan dünyadır; anladım ki evliyada olsa alan dünyadır. Kaçanın kurtulmadığı, şahin de olsa kanatları kıran dünyadır. Sevdiklerimizi alıp bizi ağlatan, Hz. Süleyman da olsa tahtları viran eden dünyadır.