MelihSayit

MelihSayit
@SayitMelih
"Ben de kötüyüm, herkesten kötüyüm ama siz benden de kötüsünüz..."
Edebiyat
Reklam
"Tok, açın halinden anlamaz," derler. Ben, "Bazen aç olanlar da birbirini anlamaz." derim.
Sayfa 401·Kitabı okudu
Edebiyat
"Halbuki ömrümüzün sonuna kadar mutlu olabilirdik. "
Edebiyat

MelihSayit

, bir kitap okudu
Puan vermedi·168 syf.·
2022 18. kitabı
Mihail Bulgakov
8.2/10 · 32bin okunma