Sazed

9/10
·304 syf.··
Beğendi
·
2018 18. kitabı
Sissoylu dünyasında geçen ancak olay örgüsü bakımından diğer 3 kitaptan bağımsız bir kitaptır. Ancak önemle belirtmeliyim ki kitaptan %100 oranında yarar sağlayabilmek amacıyla diğer 3 kitabı okumalısınız. Şimdi kitaba gelirsek bir Sissoylu romanı olarak değerlendirmem gerekirse biraz tahmin edilebilir bir kurgu olduğunu ve diğer 3 kitaptan bir kaç kademe daha düşük olduğunu söylerdim. Ancak bu kitabı ayrı bir biçimde diğerleri ile karşılaştırmadan değerlendirmem gerekirse fantastik bir dedektiflik romanı olması açısından oldukça güzel olduğunu söylerdim. Gerek karakterlerin en ciddi durumlarda bile matrak diyaloglar kurması, gerekse kişilikleri ve kişisel gelişimleri oldukça güzel işlenmiş. Herkes Wayne karakterini çok sevmiş belli ki tabii ben de sevdim ama şimdi Waxillium'un asaletini de göz ardı edemeyiz, diye düşünüyorum ben. :D Bir de kitapta çok hoşuma giden bazı şeyleri söylemeden geçemeyeceğim. Bazı çiçeklerin adının Kelsier'ın karısı Mare'in adına sahip olması, Sazed'in tanrılık görevini başarı ile yerine getiriyor olduğunu görmek falan manyak kahkahalar atmama neden oldu. Bunlar gerçekten hoş ayrıntılar. Gerçi kitaplarında dünyasına göre bir kültürü en ince ayrıntısına kadar kurgulayan biri için normaldir böyle hoş ayrıntılara yer vermek. :)
Sissoylu - Kanun AlaşımıBrandon Sanderson · Akılçelen Kitaplar · 2017404 okunma
Sazed
:')
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
9/10
·304 syf.··
Beğendi
·
2018 18. kitabı
Sissoylu dünyasında geçen ancak olay örgüsü bakımından diğer 3 kitaptan bağımsız bir kitaptır. Ancak önemle belirtmeliyim ki kitaptan %100 oranında yarar sağlayabilmek amacıyla diğer 3 kitabı okumalısınız. Şimdi kitaba gelirsek bir Sissoylu romanı olarak değerlendirmem gerekirse biraz tahmin edilebilir bir kurgu olduğunu ve diğer 3 kitaptan bir kaç kademe daha düşük olduğunu söylerdim. Ancak bu kitabı ayrı bir biçimde diğerleri ile karşılaştırmadan değerlendirmem gerekirse fantastik bir dedektiflik romanı olması açısından oldukça güzel olduğunu söylerdim. Gerek karakterlerin en ciddi durumlarda bile matrak diyaloglar kurması, gerekse kişilikleri ve kişisel gelişimleri oldukça güzel işlenmiş. Herkes Wayne karakterini çok sevmiş belli ki tabii ben de sevdim ama şimdi Waxillium'un asaletini de göz ardı edemeyiz, diye düşünüyorum ben. :D Bir de kitapta çok hoşuma giden bazı şeyleri söylemeden geçemeyeceğim. Bazı çiçeklerin adının Kelsier'ın karısı Mare'in adına sahip olması, Sazed'in tanrılık görevini başarı ile yerine getiriyor olduğunu görmek falan manyak kahkahalar atmama neden oldu. Bunlar gerçekten hoş ayrıntılar. Gerçi kitaplarında dünyasına göre bir kültürü en ince ayrıntısına kadar kurgulayan biri için normaldir böyle hoş ayrıntılara yer vermek. :)
Sissoylu - Kanun AlaşımıBrandon Sanderson · Akılçelen Kitaplar · 2017404 okunma
Sazed
Benim en çok hoşuma giden kısım Waxillium'un Tanrı ile konuşması olmuştu sanırım.
Şu aralar dinlediğiniz şarkı hangisi ?
Sazed
David Bowie- Space Oddity
Kimsenin iktidarı sonradan bırakmak amacıyla ele geçirmediğini biliyoruz. İktidar bir araç değil, bir amaçtır. Kimse devrimi korumak için diktatörlük kurmaz; diktatörlük kurmak için devrim yapar. Zulmün amacı zulümdür. İşkencenin amacı işkencedir. İktidarın amacı iktidar. Şimdi anlamaya başladın mı beni?
Sayfa 284 - undefined·Kitabı okudu
Sazed
Bir tiranlık gider diğeri gelir...